Notice: Undefined offset: 78 in /home/saappir/public_html/test/app/controller/mohtavaController.php on line 12

Notice: Trying to get property 'nameFarsi' of non-object in /home/saappir/public_html/test/app/controller/mohtavaController.php on line 12
سامانه اندیشمند پگاه

محصولات


سامانه اندیشمند پگاه


 شرکت سامانه اندیشمند پگاه،با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مدیریت کسب و کار،با بهره گیری از علوم روز دنیا و تجارب مدیران موفق در عرصه تولید،فروش و پخش،اقدام به تولید نرم افزار ERP نموده است. 

sap erp

ماژول ها


 نرم افزار ERP یک نرم افزار جامع می باشد که دارای ماژول های مختلفی مانند فروش و پخش،مالی و حسابداری،منابع انسانی،اموال،تولید و هر آنچه یک کسب و کار نیاز دارد را شامل می شود. 

products


تمامی عملیات در ERP ساپ،فرآیند محور بوده و از استانداردهای جهانی پیروی می کند.

همچنین قابلیت شخصی سازی در ERP ساپ وجود دارد که براساس نیاز کاربران،تغییراتی در ظاهر و عملکرد برنامه اعمال می گردد.

از مهم ترین ویژگی های ERP ساپ می توان به قابلیت WEB Form بودن آن اشاره نمود که باعث می شود در هر ساعتی از شبانه روز و در هر کجا که باشید؛امکان فعالیت وجود داشته باشد.

گزارشات لحظه ای و نموداری یکی از بهترین خدمات ERP ساپ می باشد که به مدیران و سرپرستان در اتخاذ تصمیم هایشان کمک شایانی می نماید.



ماموریت ساپ


امروزه مفتخر هستیم تا با پیاده سازی ERP ساپ در سازمان ها،رشدی تضمین شده را به ارمغان آوریم و مدیریت کسب و کار را با همراهی مشاوران متبحر بیش از پیش سهل نماییم و به شعار سامانه اندیشمند پگاه،«با ساپ هوشمندانه مدیریت کنید» اهتمام بورزیم.

رسالت ما در ساپ همواره بر پایه؛گام به گام از «ایده» تا «بازارهای جهانی» استوار بوده و هیچ عاملی ما را در دستیابی مشتریانمان به این مهم از پای در نخواهد آورد.